Patah tumbuh, hilang..inshaAllah berganti!


Terima kasih kepada yang menyokong, yang membantu, yang memberi kata-kata semangat.
Terima kasih atas hujanan teks ringkas, mesej YM, emel,panggilan telefon juga kunjungan kalian.

Hanya Allah yang bisa membalas jasa anda semua.

Saya dan ahli bait elok-elok sahaja, tidak ada keluh-kesah kerana kami semua yakin bahawa kita adalah hamba, dan apa-apa sahaja yang diambil kembali, jika kita sabar dan redha maka Dia akan membalas dengan sesuatu yang lebih baik. Lebih baik dalam nilai erti yang kadang-kadang tidak tercapai dek akal.

Rumah kami dipecah masuk beberapa malam yang lalu; tiga komputer riba lesap, tiga telefon tangan juga dibawa lari beserta kamera digital teman serumah.

Telefon tangan saya (yang letaknya dua tiga inci dari kepala) berjaya dilarikan tanpa disedari. Memang mereka licik, atau saya yang tidur mati?

p.s. Telefon tangan saya diinsurankan, jadi pada hari itu juga saya mendapat gantinya. I am contactable, via the same old number.

One comment

  1. Sorry to hear that. Umah kitog penah kena jugak last 2 year dlu, time bulan puasa tgh2 best layan terawih. Cuba claim insurance aa kot, minimise damage.

    – faiz

Leave a Reply

